Sunday, January 13, 2008

پیامی از انزلی


کمي هم بخنديم!!

«هيات دولت اعلام کرد به خاطر سرماي شديد و يخبندان و فرا رسيدن ايام سوگواري محرم و همچنين دهه مبارک فجر و به دنبال آن فرا رسيدن سال نو مملکت تا ارديبهشت هشتاد و هفت تعطيل رسمي ميباشد.»
اين اس ام اس (پيامکي) بود که امروز در شهر موبايل به موبايل پخش ميشد و در اين تعطيلات زجر آور کمي لبخند بر لبان انزلي چي ها آورد.ديگر اين تعطيلات فقط براي محصلان و علافان و بيکاران و بي غم ها جذاب شده و اکثريت دلخسته و از لحاظ روحي افسرده شده و غم کار و نان و روزي فشار عصبي زيادي به مردم وارد کرده.واقعا در عجبم که چرا با اعلان يک وضعيت بحراني و در واقع قرمز از استان هاي ديگر کمک دريافت نميشود و شهر در سراشيبي سقوط اقتصادي قرار گرفته!! همان راههاي پياده رويي که با کمک پاهاي پر توان مردم شهر!! باز شده به دليل پاروي سقفها مسدود شده و رفت و آمد در کوچه ها سخت تر از قبل شده.و حجم برف روي زمين به دليل همين تخليه سقفها چند برابر شده و غم آب شدنش هم در ليست دغدغه هاي مردم قرار گرفته.روزگاري است عجيب در سال جديد ميلادي و در شرف سال ۱۳۸۷ شمسي!! واقعا بايد بشکن بزنيم!!
آخرين خبر از بارش هم اينکه بارش متناوب برف همچنان ادامه دارد و گويا آسمان قصد استراحت در اين روزها را ندارد.خدا عاقبت ما را بخير کند!


انتشار عکسها با توجه به استقبال بي نظير شما ادامه خواهد داشت.خواهشمنديم با توجه به سکوت خبري رسانه ها در مورد عمق فاجعه لينک عکسها را به دوستانتان در همه جاي ايران و جهان ارسال کنيد.با وارش بمانيد.
محسن فتاحي

منبع: وارش

3 comments:

Anonymous said...

agha az linket motshakeram.ishala hamishe khosh bashin.faghat ta mitonin link aksaro be dostaneton bedin

شاه رخ said...

داريم مي ريم به سمتي كه اول سررسيدا به جاي فهرست روزاي تعطيل فهرست روزاي غير تعطيلو بنويسن

Anonymous said...

سلام هومن جان
عجب برفی ی ی ی ی ی!
راستی این سیاه و سفید کاری کاسی خودته؟
معرکه است. پسر... حال کردم...
شاد باش...