Wednesday, January 02, 2008

شروع 2008



هنوز 48 ساعت از آغاز سال 2008 نگذشته که دو تا از آشنا های قدیمی رو پیدا کردم. اولی عادل و دومی افشین. به دلیل مه شدید از آتیش بازیه تحویل سال هم که هیچی نسیبمون نشد به غیر از سرو صدا و آثاری از بی احتیاتیه دیگران (همونطور که تو عکس میبینید.).امسال بطور متوسط هر شهروند در هلند، حدود 10 یورو هزینه آتیشبازیش کرده بود. از عادات شروع سال جدید در اینجا هم یکیش، شیرجه گروهی، در آبهای دریای شماله. به اینصورت که روز اول ژانویه، داوطلبان شیرجه، درنقاط نئیین شده جمع میشن و راس ساعت دوازده ظهر بطور گروهی به دریا هجوم میبرن. ظاهرا امسال رکورد افراد شرکت کننده بیشتر از سالهای قبل بود. و اما مدتی به این فکر بودم که نام مناسب یا نسبتا مناسبی برای وبلاگم بذارم، که ترتیب اون هم داده شد. به" فرتور نامه" خوش آمدید.

فعلا تا بعد

2 comments:

Anonymous said...

سلام هومن عزیز!
ممنون که همدیگرو به واسطه عادل عزیز دیدیم.
برای من که خیلی خوشحال کننده بود این اتفاق.عزیزم، خطخطی های من اینقدر شایسته تعریف تو نیست.
شاد باش.
دیگه پیدات کردم! بهم سر می زنیم. با اجازه لینکت کردم.

Anonymous said...

ebtekar va khalaghiyatet mano koshte teeeeeeeeeeeeeeefada.