Wednesday, November 14, 2007

بزغاله و منتقد

تایپ کردم. ب... ز...غ....ا....ل.....ه. برام جالبه بدونم چرا بزغاله؟ ... راستش انتظار گوسفند رو بیشتر داشتم....
یه رئیس جمهور چقدرباید با منتقدینش احساس صمیمیت و نزدیکی بکنه که شعور اونارو با بزغاله مقایسه کنه ...عنوان اولین نتیجه جستجوگر این بود."خودکشی یک بزغاله در یزد" ....
هاااااا .... پس بزغاله ها میتونن خودکشی هم بکنن ..... یا نه میشه خودکشی شون کرد.فنجون قهوم رو برداشتم و ....... ااه .... چشمتون روز بد نبینه. شیر و شکر که نداشت سرد هم شده بود. در حالی که هنوز دنبال ترکشهای خبریه مربوط به چند روز پیش بودم رادیو رو هم روشن کردم. تکرار برنامه دیروز بود و عناوین خبریش.

... و"نشان بهترین منتقد دولت بر سینه شریعتمداری"؟؟؟

وقتی به خودم اومدم که نیشم باز بود و خیره شده بودم به مانیتور. فنجونمو برداشتم و رفتم به آشپزخونه. دلم یه قهوه تازه دم خواست و هنوز تا پخش اخبار امروز نیم ساعت وقت داشتم.

1 comment:

Mehri Publication said...

سلام هومن جان .شاید حواسم جمع نیست ولی به یادت نمی آورم شاید گذر عمر باشه در هر صورت شاد و سربلند باشی دوست خوب من