Monday, November 19, 2007

پایان اغماء

دیروز تصادفا متوجه شدم که قراره آخرین قسمت سریال تلویزیونیه اغماء، از شبکه جهانیه جام جم 1 پخش بشه.
بلافاصله زد به سرم. هر جور شده باید امشب این قسمت آخر رو ببینم. ول چرا ؟؟
اصولا من در 2 حلت تمایل عجیبی به دیدن برنامه های شبکه های تلویزیونیه ایرانی پیدا میکنم.
زمانی که یک خودآزاریه عجیبی بهم فشار میاره و دوم، زمانی که حس میکنم مدت زیادیه که به شعورم توهین نشده.
من اولین قسمت این سریال رو دیده بودم. برام اون جذابیت رو نداشت که حتما بخوام قسمت دومش رو هم ببینم، ولی دیدم. چند قسمت رو همینجور دنبال کردم. یکروز سرم گرم کاری بود و یادم رفت. ندیدم. از اون به بعد هم، تا دیروز، دیدم میشه وقتم رو کمی مفیدتر هدر بدم
خلاصه- برام جالب شد که بدونم، الان، با ندیدن قسمتهای قبل و روبرو شدن با قسمت پایانی، چیزی رو از دست داده ام؟ یا نه؟
سریال تموم شد و من خوشحال بودم از اینکه وقتم رو همونجور که خودم میخواستم باطل کردم، نه اونجور که تلویزیون میخواست

2 comments:

Anonymous said...

باهات موافقم تازه فکر کنم برای خودشون خیلی جالب بود چون شب بعد تکرار کردن.

Anonymous said...

و شاید هم بدلیل درخواستهای مکرر